Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering a Foreign Market
Navrátil, Vojtěch ; Petr, Aleš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis deals with a proposal of a marketing strategy of a company Alza.cz a.s. while undertaking a foreign expansion to a Polish market. The proposal is a reaction on a dominant position of the company on the Czech market and it tries to find a suitable way for organization's further development. The thesis includes an evaluation of both internal and external organization's environment, which is supported by suitably used analysis. The final proposal is based mainly on the presented analysis, it suggests steps which needs to be undertaken in order to successfully penetrate into the market and it also encompasses a simplified financial plan for a first year of company's presence on the market.
Marketing Strategy of Chosen Company
Svatý, Marek ; Navrátil, Vojtěch (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the proposal of an international marketing strategy for the English company Gourmet Burger Kitchen, which would like to expand to foreign markets. The work is divided into three main parts. The first part explains basic marketing concepts, determines the elements of marketing strategy and deals with the theoretical knowledge of individual methods and analyzes. Then, both internal and external business environment is evaluated using these analyzes. Another part of the diploma thesis deals with the GBK itself, its development and the services it provides to its customers. In the last part, the author summarizes the analysis of the company's entry into the Czech market, its objectives and possible strategies.
Vstup vybrané společnosti na zahraniční trh
Drábková, Markéta ; Dlouhý, Ondřej (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomové práce „Vstup vybrané společnosti na zahraniční trh“ se zabývá vstupem společnosti Spielberg Brno Arms s r.o. na francouzský trh. Teoretická část pojednává o vývoji internacionalizace podniků, formách vstupu na zahraniční trh a o rizicích plynoucích z mezinárodního obchodu. Charakterizuje také jednotlivé ekonomické analýzy – PEST analýza, Porterův model pěti sil, SWOT analýza. Praktická část se zaměřuje na samotnou společnost, exportní artikl a vypracovává také již zmíněné analýzy. Poslední část představuje konkrétní strategii vstupu společnosti Spielberg Brno na francouzský trh, která je vytvořená na základě poznatků této práce.
Marketing Strategy of Chosen Company
Svatý, Marek ; Navrátil, Vojtěch (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the proposal of an international marketing strategy for the English company Gourmet Burger Kitchen, which would like to expand to foreign markets. The work is divided into three main parts. The first part explains basic marketing concepts, determines the elements of marketing strategy and deals with the theoretical knowledge of individual methods and analyzes. Then, both internal and external business environment is evaluated using these analyzes. Another part of the diploma thesis deals with the GBK itself, its development and the services it provides to its customers. In the last part, the author summarizes the analysis of the company's entry into the Czech market, its objectives and possible strategies.
Výběr vhodného zahraničního trhu pro expanzi společnosti Logio
Ščuková, Diana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi zahraniční expanze na příkladu české firmy Logio s.r.o, která prodává poradensko-technologické služby na B2B trhu. Hlavním cílem práce je vybrat vhodný zahraniční trh pro případnou expanzi společnosti. Dále si práce klade za cíl podrobit vybraný trh důkladné analýze a stanovit formu vstupu. První část se věnuje charakteristice obecného procesu, podle kterého by firmy měly postupovat při výběru vhodného zahraničního trhu, a jednotlivým formám vstupu. Získané poznatky jsou následně využity při výběru vhodného zahraničního trhu pro expanzi společnost Logio s.r.o., což je provedeno v několika krocích. Zvolený trh je podroben detailní strategické analýze, ve které je využito Porterova modelu 5 sil a PESTEL analýzy. V závěru práce jsou uvedeny a porovnány čtyři varianty vstupu na zahraniční trh a je zvolena ta nejvhodnější s ohledem na specifika samotné firmy.
Potenciál italského trhu pro rozvoj internacionalizace společnosti Storyous
Hlubučková, Alena ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Izera, Václav (oponent)
Restaurace, bary či kavárny budou vždy rozvíjet společenskou interakci a jsou tedy nezbytným prvkem v životě každého člověka. V jakékoliv světové zemi je to místo pro setkání lidí a komunikaci. Firma Storyous pomáhá poskytováním intuitivního pokladního systému podnikům docílit příjemné atmosféry v podnicích nejen v České republice, ale i v Polsku. Jelikož má již zkušenosti s elektronickou evidencí, hledá firma další zahraniční trh pro svou expanzi. Cílem práce bude zanalyzovat italský trh v oblasti gastronomických služeb a kvalifikovat a kvantifikovat základnu potenciálních zákazníků. Zároveň bude představena struktura konkurence a vzorek konkrétních konkurentů. Na základě provedené PEST analýzy a analýzy pomocí Porterova modelu pěti sil autorka navrhuje načasování pro vstup a představuje hrubý odhad počátečních nákladů společně s odhadem míry adaptace produktu. V závěru práce autorka navrhuje další postup detailnější analýzy.
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering a Foreign Market
Navrátil, Vojtěch ; Petr, Aleš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis deals with a proposal of a marketing strategy of a company Alza.cz a.s. while undertaking a foreign expansion to a Polish market. The proposal is a reaction on a dominant position of the company on the Czech market and it tries to find a suitable way for organization's further development. The thesis includes an evaluation of both internal and external organization's environment, which is supported by suitably used analysis. The final proposal is based mainly on the presented analysis, it suggests steps which needs to be undertaken in order to successfully penetrate into the market and it also encompasses a simplified financial plan for a first year of company's presence on the market.
Vstup české firmy na zahraniční trh ve spolupráci s agenturou CzechTrade
Tollingerová, Iveta ; Čajka, Radek (vedoucí práce) ; Bolotov, Ilya (oponent)
Tématem diplomové práce Vstup české firmy na zahraniční trh ve spolupráci s agenturou CzechTrade je firemní expanze na zahraniční trhy a možný užitek ze spolupráce s vládní agenturou na podporu exportu CzechTrade. Hlavním cílem práce je zhodnotit podmínky pro vstup českých firem na mexickém trhu a vedlejším cílem je zhodnocení možností spolupráce českých firem usilujících o zahraniční expanzi s agenturou CzechTrade. Diplomová práce se bude zaměřovat na expanzi na jeden specifický trh (Mexiko) a bude zkoumána činnost jedné konkrétní české firmy (výrobní družstvo Kovobel), to z důvodu zúžení záběru práce a zároveň pro lepší ilustraci na konkrétním případě. Výstupem a přidanou hodnotou této diplomové práce budou poznatky a doporučení, která by českým firmám měla být nápomocná před a během procesu vstupu na mexický trh.
Vstup firmy na zahraniční trh
Havelková, Tereza ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Beran, Rudolf (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi zahraniční expanze na příkladu brněnské společnosti. Teoretická část zahrnuje varianty vstupu na zahraniční trh, rizika plynoucí z přes-hraničních aktivit, podstatu PEST analýzy, Porterovy analýzu 5 sil a analýzy Bostonské konzultační skupiny. Praktická část již zaměřuje na samotnou společnost a její aktivity. Práce postupně definuje vhodný exportní artikl a zahraniční trh. V závěru práce jsou uvedeny a porovnány tři varianty zahraniční expanze. Pro zvolenou metodu vstupu je následně navržený marketingový mix.
Vstup firmy na zahraniční trh
Janečková, Petra ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cílem práce bylo analyzovat podmínky vstupu společnosti Holidays Czech Airlines na islandský trh, konkrétně zavedení přímého leteckého spojení z Prahy do Keflavíku. Práce je rozdělena do šesti částí, v nichž postupně věnuji pozornost jak teoretickým předpokladům pro vstup firem na zahraniční trh, tak praktické části. V první kapitole popisuji obecné důvody, které společnost vedou k zahraniční expanzi a související rizika. Dále představuji makroekonomickou analýzu trhu, tzv. PESTEL analýzu, kterou jsem použila k analýze islandského trhu. Druhá kapitola pojednává o jednotlivých formách vstupu na zahraniční trh a jejich výhodách a nedostatcích. Třetí kapitola se už konkrétně týká spolupráce leteckých společností. Praktická část představuje společnost HCA a IEX, zaměřuji se především na zhodnocení společnosti HCA vycházející ze SWOT analýzy. Následující kapitola je věnována spolupráci zmíněných společností. Závěrečná kapitola hodnotí islandský trh na základě výše zmíněné PESTEL analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.